Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T17:34:18+01:00
A więc poszukaj na mapie swojej miejscowości i za pomocą skali i linijki określ te miejscowości które leża wokół ciebie lub za pomocą google maps...
2010-03-27T17:35:26+01:00
Bierzesz mapę i sprawdzasz w jakiej skali jest wykonana. obliczasz ile to 70km amapie i wypisujesz miejscowości

pozdrawiam ;**
2010-03-27T17:58:36+01:00
Musisz wziąć mapę i zobaczyć w jakiej skali jest zrobiona zamieniasz na kilometry a potem patrzysz linijką i piszesz