Odpowiedzi

2010-03-27T17:58:01+01:00
Wydaje mi się, że takim bohaterem muzycznym mógłby być każdy dzisiejszy piosenkarz. Gdyż oni wyrażają w piosenkach swoje uczucia. Wybierz sobie jakiegoś muzyka którego najczęściej słuchasz, a zobaczysz, że praca domowa wyjdzie Ci bardzo ciekawie.
np.
Fell jest bardzo interesującą postacią często w swoich piosenka wyraża co czuje, jak mu sie w życiu układa. Zapewne poradził by sobie z bohaterstwem w filmie.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:58:27+01:00
Moim zdaniem bohaterką filmu muzycznego mogłyby być Tarja Turnen, była wokalistka zespołu Nightwish, lub Amy Lee, obecna wokalistka zespołu Evanescence. Obie nadawałyby się do tej roli, gdyż posiadają wspaniały, niepowtarzalny głos, oryginalną osobowość i ogromny talent. Obie panie mają również na swoim koncie rozmaite doświadczenia związane w dużej mierze z muzyką. Posiadają bogaty scenariusz życiowy. Ich wieloletnia praktyka pomogłaby im sprostać takiemu zadaniu, jakim jest bycie bohaterem w filmie muzycznym.
2 5 2