Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:13:03+01:00
1
Pierwszy rok wchodzi matematyka obowiązkowa
niejednego licealistę rozbolała już głowa
Każdy się męczy , wzorów jest mrowie
już wole chyba pracować na budowie.


ref:
Tęskno mi panie do tamtych lat ,
WoW a nie matma to był mój świat
grałem w piłeczkę, i jadłem lody
na każdym kroku złote przygody


2
Każdy się męczy , czasu wciąż brak
młodości zapomniany już smak
Nawet na siłkę nie ma godziny
A w monitorze szukasz dziewczyny


Ref...

2010-03-27T18:18:07+01:00
Tak bardzo chciałam wierzyć
Że w końcu świat odmieni się
Lecz on ciągle taki sam
Jak ty i ja
Żałuję że jestem tu
Tęskno mi Panie
Do twoich słów
Tęskno mi Panie
Do twoich rad
Tęskno mi Panie
Proszę uratuj ten świat
Tak bardzo chciałam
Lecz nic nie miałam
Prócz wiary , nadziei
Że kochasz Nas