Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:55:34+01:00
Prezydent
ul. Sukiennice 9
50-107 Wrocław
Wojewoda
ul. Ofiar Oświęcimskich 5, 50-069 Wrocław
Marszałek
Wybrzeże Słowackiego 12-14
50-411 Wrocław
Starosta
ul. T.Kościuszki 131
50-440 Wrocław
2010-03-27T18:04:17+01:00
- urząd prezydenta znajduje się na ul.Sukiennice 9
- urząd starosty znajduje się na ul. T. Kościuszki 131
- urząd marszałka sejmiku znajduje się na Placu Powstańców Warszawy 1 [to jest we Wrocku a nie w Wawie]
- urząd wojewody znajduje się też na Placu Powstańców Warszawy