Odpowiedzi

2010-03-27T17:58:29+01:00
10 % bogatych ( 400000 )
5 % z 10 % ludności Polski to ludzie piękni

( 10%) 400000 : 2 = 200000

ludzi pięknych i bogatych w Polsce jest 200000
2010-03-27T17:59:19+01:00
0,1x=y liczba ludzi bogatych
0,1x*0,05=p liczba ludzi pięknych wśród bogatych

0,1 + 0,1*0,05 = 0,1 + 0,005= 0,105

W polsce jest 10,05 % ludzi bogatych i pięknych :)))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:01:07+01:00
X-liczba ludzi
0,1x - liczba bogatych
0,1x razy 0,05=0,005x <-----liczba ludzi pieknych i bogatych
(obliczenia musisz pisemnie obliczyc 0,1 razy 0,05 gdzie wyjdzie ci 0,005)

0,005=0,5%
Odp. W Polsce jest 0,5% ludzi pieknych i bogatych
1 5 1