Odpowiedzi

  • avim
  • Początkujący
2010-03-27T17:55:56+01:00
- więcej miejsc prac
- większe wykształcenia
- większa chęć do prac
- duże zakłady pracy
- powiększenie wypłat
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T17:59:05+01:00
Sposoby przeciwdziałania bezrobociu :

- upust w podatkach dla pracowników uruchamiających nowe stanowiska pracy
- uznanie całości lub części obowiązkowej składki na ZUS jako podatku od wartości dodanej pracy
- stworzenie systemu bardziej elastycznego kształcenia
- ograniczenie biurokracji związanej z otwieraniem nowych firm
- wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw
- zwolnienie z płatności VAT przy eksporcie
- skracanie czasu pracy

Mam nadzięję ,że pomogłam :)
2 5 2