Odpowiedzi

2010-03-27T18:11:21+01:00
, zyja w glebie Reducenci prowadzą rozkład związków organicznych przekształcając je w połączenia nieorganiczne, które mogą być wykorzystywane przez producentów.
9 3 9
2010-03-27T18:11:55+01:00
Reducenci żyją zazwyczaj na obumarłych roślinach zwierzętach runie leśnym, mają za zadanie rozłożyć martwą substancje organiczną na substancje nieorganiczne
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:19:00+01:00
Reducenci to końcowy etap łańcucha pokarmowego.Inaczej określane jako organizmy cudzożywne, które zwiększają ilość materii nieorganicznej w środowisku poprzez rozkład martwej substancji Np. Bakterie czy grzyby ,zwiększają ilość materii nieorganicznej w środowisku poprzez rozkład martwej substancji organicznej :) Żyją w każdym rodzaju gleby ...Myślę że pomogłam :-)
10 3 10