Odpowiedzi

2010-03-27T18:12:00+01:00
Ojcze nasz, który mieszkasz w niebie.
Niech królestwo Twoje przybędzie na ten świat.
Niech twoja wola będzie we wszystkim, co się dzieje.
Daj nam powszedniego chleba.
I odpuść nam to, czym grzeszymy.
I nie pozwól, aby dopadły nas pokusy.
Ale nam daj zbawienie od złego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:00:15+01:00
Ojcze nasz,który zasiadasz w Niebie
Niech królestwo Twoje będzie dla nas otwarte
Niech Twoją wolą będzie, abyśmy mogli cieszyć się wiecznym życiem w raju
Daj nam chleba powrzedniego
I odpuść nam to,czym zawiniliśmy
I nie pozwól byśmy poddali się namowom szatana
Ale daj nam odkupienie
1 5 1
2010-03-27T19:06:20+01:00
Ojcze nasz,który jesteś w chwale Pana.
Niech królestwo Twoje bądź żądanie twoje.
Niech Twoja wola będzie dla nas drogowskazem .
Daj nam wiarę odpuszczenia grzechów.
I odpuść nam to,czym my Cię i innych krzywdzimy.
I nie pozwól abyśmy zginąć w piekle mieli.
Ale daj nam szansę poprawy.
1 5 1