Do roślin nagonasiennych dopasuj odpowiednie opisy.

1.kosodrzewina
2.modrzew
3.cis pospolity
4.jałowiec pospolity
5.jodła pospolita

A.Wytwarza szyszkojagody
B.Gubi liście na zimę
C.Drzewo iglaste wytwarzające długie,zwisające szyszki
D.Wytwarza jadalne,czerwone oslonki nasion
E.Tworzy niewysokie zarośla powyżej górnej granicy lasów
F.Drzewo iglaste o szyszkach wzniesionych pionowo w gore, które rozpadają się po dojrzeniu nasion

1.......... 2......... 3.......... 4.......... 5..........

jedna odpowiedz zostanie :)

Dam naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:21:39+01:00
2010-03-27T18:21:49+01:00
2010-03-27T18:34:05+01:00
5)f. 4)a. 2)b. 1)e. 3)d.
1 5 1