Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:24:08+01:00
1.Palce z lepkimi końcówkami (aby mogły do drzewa się przyczepić, np. żaba)
2.Kolor skóry (kamuflaż)
3.Płuca
4.U niektórych występują łuski, które uniemożliwiają szybkie wyschnięcie.
5.Język (u żab np. służy do chwytania owadów, ale to też może być w wodzie)
1 1 1
2010-03-27T18:24:34+01:00
U Żab tylne umięśnione kończyny i wydłużone zdolne do skakania zime spędzają zakopane w ziemi