Odpowiedzi

2010-03-27T18:26:39+01:00
1. Najpierw trzeba przebudowac klasy.
2. Potem wyremontowac korytarze.
3. Zmienic ustrój w klasach.
4. Naprawic ogrzewanie w szkole
5. Przątnąc na korytarzach , klasach itd.
6. Na koniec trzeba pomalowac wszystkie pomieszczenia.



Mam nadzieję ze chociaz troche pomogło;-)
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:32:12+01:00
Nasza szkoła wymaga wyremontowania dachu,musimy odnowić i pomalować klasy.Przydałoby się również przebudować salę gimnastyczną i naprawić płot wokół szkoły.Zmienić można by cały wystrój,gdyby tylko znalazły się środki finansowe,i dobra wola wszystkich rodziców.
10 3 10