Odpowiedzi

2010-03-27T18:25:50+01:00
Mały Ksiązę nauczył się podróżując po innych planetach tego, że dorośli są dziwni.
I sa bardzo zajęci swoją pracą, nie można sie z nimi dogadać. Lecz nie ze wszystkimi był wyjątek latarnik, który zainponował Małemu Księciowi. Te chciał mu pomagac ale nie było mniejsca dla nich dwoch na tej plaecie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:32:39+01:00
Mały Książę podczas swoich podróży dowiedział się wielu rzeczy o dorosłych. Już na początku spotkał Króla, który uważał się najwyższego (kurczę, prawie jak Xerkses z wczorajszych "300" xD) i lubił rozdawać rozkazy. Chłopiec poznał ich bliżej. Ich zachowanie różniło się w wielkim stopniu od zachowania i wyobraźni dziecka. Dorośli zajmowali się tylko poważnymi sprawami. Nie mieli czasu na przyjaźń a nawet miłość. Dla nich najważniejsza była praca. Spotkawszy Biznesmena Książę zrozumiał, że nawet dla innego dziecka ten mężczyzna wydałby się śmiesznym i zachłannym gostkiem (człowiekiem ;)). Innym przykładem jest Latarnik, który chodź był posłuszny i wykonywał swoje instrukcję, zajmował się bezużyteczną pracą, co chwila gasząc i na nowo zapalając lampy. Jeszcze inny okazał się Pijak. Tutaj Mały Książe poczuła mocny zawód, gdyż zrozumiał jak słabi i uzależnieni od różnych spraw (w tym wypadku od alkoholu) są dorosłe osoby. Dzięki tej wędrówce zrozumiał, jacy oni są dziwni i śmieszni.
1 5 1