Odpowiedzi

2010-03-27T18:28:34+01:00
Tak, wytwarza pole elektromagnetyczne będące w harmonii z polem magnetycznym naszej planety oraz oddziaływaniem pochodzącym z kosmosu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:48:18+01:00
Każdy narząd naszego ciała wytwarza pole elektromagnetyczne . Działanie pola magnetycznego może być korzystne lub niekorzystne zależnie od tego na której półkuli znajdujemy się .Pole magnetyczne półkuli północnej ma ujemny charakter , ma ono pozytywny wpływ na nasz organizm .Natomiast pole półkuli południowej ma charakter dodatni i powoduje jest czynnikiem stresującym i nie działa uspokajająco tak jak biegun północny .
2 5 2