Odpowiedzi

2010-03-27T18:38:55+01:00
Jeśli lubisz rozwiązywać mroczne tajemnice, to koniecznie przeczytaj książkę pt. ''Tajemniczy ogród". Nie brakuje w niej tajemnic i przygód w których uczestniczy młoda dziewczynka. Gorąco zachęcam do przeczytania.

Mam nadzieję, że chodź trochę pomogłam:)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:56:38+01:00
ŚWIAT JAKIEGO NIE ZNACIE...

Witam. ! Chciałabym zachęcić państwa do przeczytania wspaniałej książki, pt. <<TAJEMNICZY OGRÓD>>. Opowiadającej o losach nieznośnej dziewczynki, której po stracie rodziców i odkryciu magicznego ogrodu, w którym dzieją się tajemnicze rzeczy zmienia swoje postępowanie.Ta pełna akcji książka daje świetne zajęcie na kilka dni! Chcecie dowiedzieć się więcej? Przeczytajcie tą niesamowitą książkę.
21 3 21