Potrzebuje jakiegos obrazu ktory pasowałby do ;Tanga ;stanisława mrożka ,ktorego można użyc do prezentacji
oraz do wiersza ;Ananke;T micińskiego
może to byćrzeżba coklwiek tylko żeby miało zwiazek z ttymi tematami prosze o poważne odpowiedzi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:58:35+01:00
Http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=mici%C5%84ski+ananke&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=



http://images.google.pl/images?hl=pl&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=stanis%C5%82aw+mro%C5%BCek+tango&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&start=0
2010-03-27T19:03:40+01:00