Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:38:33+01:00
Od tego z erozprosznei to sie po claym np.pokju idzie a odbicie w wyznaczone miejsce xd;d
8 2 8
2010-03-27T18:54:10+01:00
Rozszczepienie światła :
W skutek podwójnego załamania promienia świetlnego koloru białego nastepuje zjawisko dyspersji, tzw rozszczczepienie światła białego w efekcie czego otrzymujemy tzw. widmo ciągłe
Dzieje się ta dletego , że światło białe jest złożeniem światła o róznych barwach a fala o konkretnej barwie posiada określoną długość lambda i częstotliwość f.

Odbicie zwierciadlane:
Kat odbicia światła jest równy kątowi padania. Promień padający i promień odbity leżą w jednej płaszczyźnie. Jeżeli przedmiot odbija się w zwierciadle to otrzymujemy obraz. Odbicie zachodzi gdy przeszkoda jest nie przeźroczysta.

Liczę na najjj;****

Na 100 % dobrze bo z mojego z zeszytu od fizyki :DD

Pozdrawiam ;DD
12 4 12