Pomysł na wywiad-okolicznik

Napisz wywiad ze swoim idolem(pytania okolicznika).
przynajmniej 6 pytan i 6 odp.


Jak by ktos nie wiedział to tu są pytania okolicznika:

-jak?

-gdzie?

-kiedy?

-skąd?

-dokąd?

-którędy?

-z jakiego powodu?

-jak długo?

-dlaczego?

-po co?

-w jaki sposób?


Prosiłabym albo o wywiad(przynajmniej kilka pytań a ja sobie reszte dołoze...)
albo o pomysł...
z góry dziekujem...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:44:53+01:00
1. Jak stał sie pan gwiazdą?
2. Gdzie sie pan tak naprawde urodził??
3. Kiedy zaczeła sie pana pasja do muzyki??
4. Skad u pana wziął sie ten tatuaż?
5.Dokad pan planuje jechac w wakacje??
6. Którędy chodził pan do szkoły??
7. Zjakiego powodu wyjechał pan z Warszawy??
8. Jak długo chce pan tu zostac??
9. Dlaczego nie ma pan żony?
10. Po co inwestuje pan w wielkie przedsiębiorstwa?
11. W jaki sposób chciałby pan umrzec??
4 4 4
2010-03-27T18:48:21+01:00
-W jak sposób dostała się pan/pani do grona gwiazd/aktorów?
-Jak długo jest pan/pani tak sławnym aktorem/aktorką/piosenkarką/piosenkarzem?
-Gdzie dała pan/pani swój pierwszy koncert?
-Dokąd pani/pan jedzie na następny koncert/premierę filmu?
-Jak dostała się pan/pani do swojego pierwszego castingu?
-Dlaczego zrezygnowała pan/pani z ostatniej roli w filmie?

Nie wiem czy dobrze zrozumiałam polecenie
2 4 2
2010-03-27T18:53:00+01:00
Wywiad Z DODA
1.Jak poznaliście się z Nergalem ??
2.Gdzie spędzacie najwięcej czasu??
3.Kiedy będziemy mogli być świadkiem waszego ślubu??
4.Skąd jest Nergal?
5.Dokąd pojedziecie w podróż po ślubną?
6.Z jakiego powodu rozstałaś się z Majdanem?
7.Jak długo byliście razem?
8.W jakim celu miałaś sesję w magazynie dla męższcyzn CKM?
9.W jaki sposób upiększasz swoje ciało
2 4 2