Podajcie jakieś propozycje minimum 3 na zrobienie sowy na konkurs plastyczny już mam narysowaną sowę ale nie wiem jak jąk wykonac tylko bez pomysłów sowa z piórkami pomalowana pastelami kredkami czy farbami
proszę o szybką odp.
djae naj za najlepszy pomysł
z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2010-03-27T18:45:59+01:00
Możesz wydzieranką , bibułą albo zrób kolaż.
Mam nadzieje że pomogłam.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:49:24+01:00
1. bibuła- brązowa i biała
zwiń po kawałku bibuły w drobne kuleczki i kuleczkami ją wyklej.
_________________________________________________________
2. Materiały- brązowe, białe, żółte mogą być futerka
powycinaj rozne wzory i wyklej sowę. tak by nabrała kolorystycznych barw
______________________________________________________________
2 4 2
2010-03-27T19:38:51+01:00
Może tak inaczej:
posmaruj klejem niektóre części sowy i posyp piaskiem oczy np. zrób z czarnej bibuły, dziób z kawałka materiału lub zasuszonych płatków kwiatów.
2 4 2