Odpowiedzi

2010-03-27T18:44:35+01:00
*Poprzez Krystalizację




Liczę na naj




:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:44:55+01:00
Poprzez krystalizację ( proces powstawania formy krystalicznej z gazu, postaci ciekłej lub stałej )
A po ludzku :
Należy podgrzać solankę, która wyparuje, a w efekcie zostanie sama sól.
1 5 1
2010-03-27T18:46:43+01:00
Na najwyższy stopień drewnianego rusztowania wypełnionego chrustem doprowadzana jest solanka, która, spływając, odparowuje. W ten sposób powstaje sół
2 3 2