Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:50:33+01:00
Ludzie powracali na ziemie które były kiedyś ich własnością przed wojną.
polskie przykłady: potop szwedzki, powstanie listopadowe, III rozbiór Polski, II wojna światowa, okres komunizmu
6 3 6
2010-03-27T18:53:44+01:00
Rola emigracji po II wojnie światowej polegała na tym, że ludzie po wojnie zostawali rozdzieleni od rodziny i przyjaciół i byli wywożeni daleko od miejsca zamieszkania.
5 1 5