Rozwiaż logogryf i wyjaśnij znaczenie otrzymanego hasla

1.Pokolenie dominujace u nagonasiennych
2.Proces przeniesienia ziarna pyłku na zalążek
3.wytwarza ją gametofit zeński
4.komórka powstała w wyniku połączenia plemnika z komórką jajową
5.Element,z którego rozwija się siewka

Dam naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:49:39+01:00
1.sporofit
2.zapylenie
3.komórka jajowa
4.zygota
5.zalążek

Hasło:Tajga to las iglasty rosnący na glebach bielicowych na kołach podbiegunowych
89 4 89
2010-03-27T18:53:09+01:00
1. SPOROFIT
2.ZAPYLENIE
3.KOMÓRKA JAJOWA
4.ZYGOTA
5.ZALĄŻEK

HASŁO: TAJGA TO LASY IGLASTE, WYSTĘPUJĄCE W PODBIEGUNOWYCH REJONACH EUROAZJI I AMERYKI PÓŁNOCNEJ, SĄ WIECZNIE ZIELONE.
41 4 41