Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:40:46+01:00
1.szkoła zawodowa-Professional school
2.Liceum-Secondary school
3.technikum-Technical college
4.gimnazjum-High school
5.Podstawówka-Primary school
6.Studia-
Studios (studies)

1 1 1
2009-10-31T12:51:55+01:00
No to tak: w angielksiej szkole wszyscy koncza i zaczynaja o tej samej porzez lekcje, uczniowie w 99% przyjezdzjaa samochodami i mwoie tu o high school
1 5 1