Odpowiedzi

2010-03-27T18:53:18+01:00
2,25 - długość cienia Agaty.
x - wzrost Agaty
1,5 x - długość cienia

1,5x = 2,25
x = 1.5 m

Nie jestem pewna :P
1 5 1
2010-03-27T18:53:34+01:00
Zad. 1
x - wysokość Agaty
2,25 - długość cienia

1.5x = 2,25 /:1,5
x = 1,5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T18:55:48+01:00
Wzrost Agaty - ?
cień agaty -
2, 25 m
1,5 razy dłuższy od wysokości Agaty

wzrost Agaty wynosi więc;
2,25 m : 1,5 = 1,5 m = 150 cm

;)