Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T19:46:14+01:00
Czas trwania wycieczki po Ojcowskim Parku Narodowym: 7 godzin
Możliwośc uczestników: 20 osób+2opiekunki i 1 przewodnik
Konieczne wyposarzenie uczestników: bilet wstępu, foliowa reklamówka na śmieci, priowiant, można również zabrac aparat fotograficzny i fotografowac zwierzęta, lecz nie płosząc ich, buty turystyczne
Ciekawe obiekty na trasie:
Ruiny średniowiecznego Zamku w Ojcowie
Późnorenesansowy Zamek w Pieskowej Skale
Kaplica "Na Wodzie"
Pustelnia bł. Salomei na Grodzisku
Muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego im. prof. Władysława Szafera
Maczuga Herkulesa
Dolina Prądnika
Brama Krakowska
Miejsce odpoczynku:
na trasie znajdują się ławeczki i sklepy z pamiątkami przy których w razie konieczności będziemy się zatrzymaywac. Cza przewidziany na odpoczynek to 1 godzina


Mam nadzieje, że się przyda
19 3 19
2010-03-27T20:36:24+01:00
WYCIECZKA PO OJCOWSKIM PARKU NARODOWYM
Wycieczka odbędzie się 22 marca (poniedziałek) w godzinach 8-14. Zbiórka przy Zamku Królewskim w Warszawie o 6:50. Wycieczka organizowana z okazji Pierwszego Dnia Wiosny, który był w niedzielę.
Maksymalna ilość uczestników wycieczki wynosi 30 osób. Osoby te mają prawo przechadzać się po parku nie odłączając się od grupy. Będzie również przewodnik. Zabronione jest zrywanie roślin. Nie wolno również prowokować, dotykać i karmić zwierząt znajdujących się tam. W trasie możemy znaleźć bogatą roślinność leśną, najstarsze drzewo w Polsce, zwierzęta leśne. Niedaleko parku znajduje się restauracja, do której na zakończenie wstąpimy.
CO MUSI POSIADAĆ KAŻDY UCZESTNIK:
-maść na komary i kleszcze
-wygodne ubranie; bluzka z długim rękawem, długie spodnie, kurtka przeciwdeszczowa, czapka lub kapelusz
-prowiant
-zakryte buty
DODATKI, KTÓRE SIĘ PRZYDADZĄ:
-lornetka
-lupa
-aparat fotograficzny

Koszt wycieczki: 20 złotych. W cenie przejazd autokarem ***.
-
37 4 37