Na podstawie poniższych pytań ułóż krótkie sprawozdanie, które zadowoliłoby twoich rodziców. ( Jeden temat)
1. Gdzie byłeś tak długo?
2. Jak tam dzisiaj było w szkole?
3. Jak się udały imieniny u kolegi?
4. Coście robili na gimnastyce? Znów masz katar!
5. Jak ci przeszła wizyta u dentystki?

Z góry dziękuję za opowiedź.

3

Odpowiedzi

2010-03-27T19:02:16+01:00
1. Gdzie byłeś tak długo?

Siedziałam w bibliotece i szukałam potrzebnych materiałów na jutrzejsza klasówkę z biologi.

2. Jak tam dzisiaj było w szkole?

Świetnie, Dostałam dwie piątki :)

3. Jak się udały imieniny u kolegi?

Było bardzo przyjemnie i kulturalnie.

4. Coście robili na gimnastyce? Znów masz katar!

Nic takiego, ćwiczylismy przy otwartym oknie.

5. Jak ci przeszła wizyta u dentystki?

A troszkę bolało ale potem przestało :)

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:03:44+01:00
1.
Mamo, tato bylam tak dlugo po za domem poniewaz musialam pójsc do koleaznki po lekcje których nie zdazyłam jeszcze odpisac po mojej nieobecnosci.
bedac u niej zagadalaysmy sie, potem zaskoczyla mnie mowiac ze w poniedzialek bedzie sparwdzian z matematyki.
nie rozumialam tematu z ktorego miala byc klasowka wiec Aga zaproponowała ze moze mi pomoc. Zostałam u niej i uczylismy sie matematyki, dlatego wlasnie tak długo mnie nie bylo.

licze na naj!
2 3 2
2010-03-27T19:11:03+01:00
Sprawozdanie
Dnia 27.03.2010 roku o godzinie 8.00 poszłam do szkoły. W szkole na początku było nudno, lekcje ciągnęły się i ciągnęły, aż w końcu doczekałam się mojej ulubionej lekcji - lekcji wf. Na lekcji znowu mieliśmy gimnastykę. Pan nas nauczył układu gimnastycznego, który będziemy zaliczać za tydzień. Zgrzana wybiegłam szybko ze szkoły aby zdążyć na imieniny Kuby na godzinę 15.00. Na imieninach było świetnie, wszystko było idealnie zorganizowane. Zostałabym tam jeszcze dłużej, ale niestety musiałam iść do dentyski na godzinę 16.30. Bałam się tej wizyty, ale jakoś szybko i bezboleśnie minęła. Po wizycie wróciłam do domu i koniec dnia spędziłam na odrobieniu lekcji, zrobieniu kolacji i oglądaniu telewizji.
Tak minął mi dzisiejszy dzień.

Coś takiego;)
1 1 1