Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:01:03+01:00
Dach skałada sie z 6 trójkątów, a pole jednego tr. P=1/2a*h
a=1
h=3
trójkatów bedzie 6 więc mnozymy wszystko przez 6
Pc=6P
Pc=6*1/2*a*h
Pc=6*1/2*1*3
Pc=6m(2)

odp.: 6 m(2)
5 1 5
2010-03-27T19:02:08+01:00
Obliczam krawędź boczną c
c²=3²+1²
c²=9+1
c=√10m
h ściany:
h²=(√10)²-0,5²
h=√9,75= około 3,12m
pole boczne=6×½×1×3,12=około 9,37m² blachy potrzeba
2 3 2