Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:03:36+01:00
A)20*30+8346*0,1=600+834,6=1434,6zł
odp. W ciągu pierwszych 20 dni Kasia zarobiła 1434zł.
b)1800-30*22=1140
1140*10=11400 egzemplarzy
odp. Musiała by sprzedać 11400 egzemplarzy gazet, aby zarobić na tą wycieczkę.
2010-03-27T19:17:02+01:00
Część 1.

30 x 20 = 600
8346 x 0.1 = 834.6
600 + 834.6 = 1434.6


część 2.

0.1 : 10* = 1
1800 x 10 = 18000
22*** x 30** = 660
660 x 10 = 6600


18000 - 6600 = 11400

Odp: Musi sprzedać 11400 egzemplaży

*Ilość egzemplarzy potrzebnych aby zarobić 1zł
** wypłata dzienna
*** ilość dni roboczych.