Proszę o przetłumaczenie słów : cost, cut, do, draw, drink, drive, eat, fall, feed, feel, find, fly, forget, get, give, go, grow, hang, have, hear, hold, hurt, keep, know, lay, learn, leave, let, lose, make, mean, meet, put, read, rewrite, ride, ring, run, say, see, sell, send, sew, shine, show, sing, sit, sleep, smell, speak, spell, spend, stand, steal, swim, take, teach, tell, think, understand, wear, win, write, was,were, became, began, bit, brought, burnt/burned, bought, caught, chose, came, cost, cut, did, drew, drank, drove, ate, fell, fed, felt, found, flew, forgot, got, gave, went, grew, hung, had, heard, held, hurt, kept, knew, laid, learnt/learned, left, let, lost, made, meant, met, put, read/red, rewrote, rode, rang, ran, said, saw, sold, sent, sewed, shone, showed, sang, sat, slept, smelt/smelled, spoke, spelt/spelled, spent, stood, stole, swam, took, taught, told, thought, understood, wore, won, wrote.

Z góry przepraszam jak źle napisałem jakieś słówka i z góry dziękuje :)

3

Odpowiedzi

2009-10-30T14:12:20+01:00
kosztów, w kawałkach, nie, rysować, pić, dysk, jeść, upadek, pasz, poczuć, odnaleźć, fly, zapomnieć się, daj, idź, rosną, powiesić, nie wysłuchuje, przechowywania, hurt, zachować, wiem, świeckich, Dowiedz się, zostaw, niech traci, marka, oznacza, spotykać się, mówiąc, przeczytać, napisać, jazda, pierścień, biegać, mówić, zobacz, sprzedaż, wysyłać szyć, polerowania, show, śpiewać, siedzieć, spać, zapach, mówić, zaklęcie, wydawać stand, kradną, pływać, podejmuje się, nauczania, powiedz, myśleć, rozumieć, zużycie, wygrać, zapisać, była niejako stał się rozpoczął, bit, wniesione spalony / spalony, kupione, złapany, chciał, przyszedł, kosztów, w kawałkach, nie zwróciła, pił, jechał, jadł, spadł, nakarmione, filcu, znalezione, poleciał, zapomniałem, ale dał, udał się, wychował, Hung, że usłyszał, orzekł, hurt, przechowywane, wiedział, zgodnie, dowiedziałem się / dowiedział się, w lewo, nie mówiąc, zagubione, wykonane oznaczało, spełnione, mówiąc, odczyt / czerwony, przepisał jechał, zadzwonił, biegł, powiedział, widząc, sprzedawane, wysyłane, szyły, świeciło, wykazały, śpiewał, sat, spała, argentyna / pachniało, mówił, orkisz / napisane, zużyte, stanął, stuły, pływał, wziął, uczył, powiedział, myśli, rozumie, nosił, wygrał, napisał
nie wiem czy dobrze ale chyba tak ;P pozdr
1 1 1
2009-10-30T14:28:46+01:00
Kosztów, w kawałkach, nie, rysować, pić, dysk, jeść, upadek, pasz, poczuć, odnaleźć, fly, zapomnieć się, daj, idź, rosną, powiesić, nie wysłuchuje, przechowywania, hurt, zachować, wiem, świeckich, Dowiedz się, zostaw, niech traci, marka, oznacza, spotykać się, mówiąc, przeczytać, napisać, jazda, pierścień, biegać, mówić, zobacz, sprzedaż, wysyłać szyć, polerowania, show, śpiewać, siedzieć, spać, zapach, mówić, zaklęcie, wydawać stand, kradną, pływać, podejmuje się, nauczania, powiedz, myśleć, rozumieć, zużycie, wygrać, zapisać, była niejako stał się rozpoczął, bit, wniesione spalony / spalony, kupione, złapany, chciał, przyszedł, kosztów, w kawałkach, nie zwróciła, pił, jechał, jadł, spadł, nakarmione, filcu, znalezione, poleciał, zapomniałem, ale dał, udał się, wychował, Hung, że usłyszał, orzekł, hurt, przechowywane, wiedział, zgodnie, dowiedziałem się / dowiedział się, w lewo, nie mówiąc, zagubione, wykonane oznaczało, spełnione, mówiąc, odczyt / czerwony, przepisał jechał, zadzwonił, biegł, powiedział, widząc, sprzedawane, wysyłane, szyły, świeciło, wykazały, śpiewał, sat, spała, argentyna / pachniało, mówił, orkisz / napisane, zużyte, stanął, stuły, pływał, wziął, uczył, powiedział, myśli, rozumie, nosił, wygrał, napisał.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T15:07:23+01:00
Cost-koszt
Cut1 usunięcie (usunięcie obiektu z dokumentu i umieszczenie go w buforze)
2 wycinać (np. tekst z dokumentu)
3 ograniczać; limitować
4 cięcie
5 przekrój; przecięcie
d0-robić,czynić
draw - ciągnąć rysować
drink napój
drive napęd napędzać
eat jeść
fall upaść spadek
feed- doprowadzenie
feel-dotyk
find-stwierdzać
fly mucha
forget- zapominać
get-dostać
give - dawać,załamać się
go- iść, sądzić
grow - rosnąć , stawać się
hang- zawiesić się
have- musieć mieć jeść
hear- słuchać
hold - posiadać , zawierać
hurt - ranny zranić
keep - utrzymywać,prowadzić
know - wiedzieć znać
lay- kłaść układać
learn - uczyć się
leave- urlop
let- wynajmować
lose- stracić,przegrać
make- produkt,rodzaj
mean- średnia
meet- poznać
put-umieścić,zapisać
read- czytać,studiować
rewrite - napisac na nowo
ride-dziwka,bryka
ring - kołek krąg
run - urachamiać
say - mówić powiedzieć
see- widzieć,oglądać
sell - sprzedawać,być sprzedawanym
send- wysyłać,nadawać
sew- szyć zaszyć
shine - świecić,połysk
show - wystawa,spektakl
sing - śpiwać
sit - siadać,siedzieć
sleep - sen,spać
smell - zapach
speak - mówić,władać
spell - okres
spend - spędzać
stand - stanowisko,trybuna
steal - skradać się
swim - pływanie
take - wziąć,brać,zabrać
teach - uczyć(kogoś)
tell - opowiedzieć
think - uważać,myśleć
understand - rozumieć
wear- noszenie
win - zwycięstwo
write- wypisywać
was - był, było
were - byli (czas przeszły czasownika być)
become - stać się
bean - ,fasola
bit - dłuto, nóż
brought - 1 II i III forma czasownika bring
brunt - spalony
bought - złom kuony
caught - złapany
chose - rzecz w faktycznym posiadaniu
came - element zarządzania przestrzenią powietrzną na szczeblu korpusu
cost - koszt
cut - skaleczyć się
did - gon z powodu powikłań
drew - nie wiem
drank - nie wiem
held - nie wiem
hurt - boleć,rany
kept - utrzymanka
knew - nie wiem
laid - patrzeć
left - w lewo
let- wynajmować
lost - nie wiem
made - wytworzony
meant - nie wiem
met - meteorologia
put - zapisać
red - czerowny
rode- nie wiem
rang - I-I
ran - nie wiem
sold - sprzedany
sent - poczta
sewede - szwed
sang - nie wiem
sat - standardowy egzamin dla uczniów szkół średnich, którzy chcą dostać się na uczelnię wyższą
spelt - pszenica
spoke - szprycha
spend - spędzać
stood - nie wiem
stole - sztula
swam - nie wiem
took - nie wiem


1 1 1