Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:24:35+01:00
Brzozowa 22E San Francisko 122W
122+22= 144
1stopień=4min
144 x 4min= 576min=9godz 36min
10.45- 9.36= 1.09 czasu słonecznego

Brzozowa 22E Lizbona 9E
22-9= 13
13x4min= 52min
10.45-52min= 9.53 czasu słonecznego

Brzozowa 22E Tokio 139E
139-22= 117
117 x 4min= 468min= 7godz 48min
10.45+7.48= 18.33 czasu słonecznego
2010-03-27T19:29:14+01:00
Brzozów - 22(stopnie) E - 10:45
Tokio - 140(stopni) E - ?

140(stopni) - 22(stopnie) - 118(stopni)

1(stopień) = 4 minuty

118 * 4 = 472

472 minuty = 7 godzin i 52 minuty

10:45 + 7 godzin 52 minuty = 18:33

___________________________________________

Brzozów - 22(stopnie) E - 10:45
Lizbona 9(stopni) E - ?

22(stopnie) - 9(stopni) - 13(stopni)

1(stopień) = 4 minuty

13 * 4 = 52

52 = 52 minuty

10:45 - 52 minuty = 9:53

___________________________________________

Brzozów - 22(stopnie) E - 10:45
San Francisko - 122(stopnie) W - ?

122(stopni) + 22(stopnie) - 144(stopni)

1(stopień) = 4 minuty

144 * 4 = 576

576 minuty = 9 godzin 36 minut

10:45 - 9 godzin 36 minuty = 1:09