Odpowiedzi

2010-03-27T19:02:38+01:00
Chrześcijanin nie może być obojętny na kradzież, ponieważ powinien żyć według dekalogu, a jak mówi siódme przykazanie; 'Nie kradnij'. Kradzież to grzech, a jak wiemy z Grzechów Cudzych nawet przemilczenie grzechu drugiego człowieka jest grzechem. Tak więc nie możemy być obojętnymi na kradzież, musimy głośno mówić kradzieży 'NIE'.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:03:57+01:00
Chrześcijanin nie może być obojętny na kradzież, ponieważ siódme przykazanie zakazuje kradzieży. Patrzenie jak ktoś popełnia taki czyn jest jak przyzwolenie na czynienie zła. CHrześcijanie muszą miłować swoich braci i nieść im pomoc. Nie mogą przechodzić obojętnie.
27 1 27
2010-03-27T19:04:02+01:00
Gdyż w dekalogu pisze wyraźnie "nie kradnij"
a grzechem jest " milczeć widząc cudze grzechy"
i " mogąc ,nie zapobiegać cudzym grzechom"
4 4 4