Odpowiedzi

2010-03-27T19:09:44+01:00
Moim ulubionym aktorem komediowym jest Rowan Atkinson, ponieważ ma wielki talent do aktorstwa. W każdym odcinku Jaś Fasola rozśmiesza, denerwuje i intryguje. Jest on mym największym idolem.
35 2 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:16:47+01:00
Moim ulubionym aktorem komediowym jest Jaś Fasola , ponieważ rozbawia mnie do łez . Bardzo lubię się śmiać , a gdy oglądam filmy , w których on występuje łatwo mi to przychodzi . Jego występy według mnie są bardzo komiczne . Nie wyobrażam sobie telewizji bez niego . Najśmieszniejszą rzeczą w nim są jego oczy . Gdy on robi przeróżne miny śmieję się bez końca . Jego nierozłącznym towarzyszem jest Miś Teddy . Moim marzeniem jest zobaczenie go na żywo . Mam nadzieję , że ono się kiedyś spełni .
150 4 150