Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:11:51+01:00
S=120+1480=1600m=1,6km
V=30km/h
T=S:V
T=1,6:30
T=0,053h
T=3,18min
4 4 4
2010-03-27T19:12:23+01:00
Pociąg o długości 120 m wjechał do tunelu o długości 1480m. Po jakim czasie cały pociąg opuścił tunel jeżeli przejeżdżał przez niego ze stałą prędkością 30 km\h. Prosze pomóżcie

30km/h = 30000km/h

1480+120=1600m
1600:30000=0.05godzin około
czyli to jest około 3.5 minut.
0.5 godziny = 30 minut
0.05 godziny = około 3.5 minuty