Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:11:58+01:00
Przywra krwi (atakuje krew)
przywra płucna (atakuje płuca)
włosień kręty (atakuje mięśnie)
motylica wątrobowa (atakuje wątrobę)
ogoniastek jelitowy (atakuje jelito cienkie)
2010-03-27T19:12:59+01:00
Bolerioza
kleszczowe zapalenie opon mózgowych
Owsica
Glistnica
Rzęsistkowica
Wszawica
Tasiemczyca
Muszyca
śpiączka afrykańska
2010-03-27T19:21:54+01:00
Pałeczka czerwonki- Ostre zapalenie jelita grubego.
Tasiemiec karłowaty - Rozstrój układu pokarmowego
Owsica - swędzenie okolicy odbytu
Glistnica- zakażenie jelita cienkiego
Przywra płucna- atakuje płuca