Odpowiedzi

2010-03-27T19:16:02+01:00
Serdecznie cie zapraszam na moja kumunie która odbędzie sie dnia ____ o godzinie _____
W lokalu/domu ____
Na ulicy ____
2010-03-27T19:19:03+01:00
Dnia......... o godz. .....................
w kościele pod wezwaniem................
w...................
Odbędzie się uroczystość przyjęcia PIERWSZEJ KOMUNI ŚWIĘTEJ
przez.................
Na którą mam zaszczyt zaprosić
SZ.P. .............................

Tam gdzie kropki wpisujesz data, godzina, w jakim kościele, gdzie, przez kogo (czyli imię i nazwisko), i kogo(np. jakąś ciocie, czyli SZ. P. np. Joanne kowalską)

:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T19:34:14+01:00
Mam wielki zaszczyt zaprosić Cię ( tu wpisujesz imię i nazwisko siostry)
na uroczystość Przyjęcia Pierwszej Komunii Świętej,
która odbędzie się dnia_____________o godzinie_____________
w kościele______________
Dom uroczystości____________


Licze na najjj ;*
3 3 3