Odpowiedzi

2010-03-27T19:17:11+01:00
X- wysokość stożka
x+3- tworząca stożka
(x+3)^2=x^2+25
x^2+6x+9=x^2+25
6x=16
x=2i 2/3

P=3,14*5*5*+3,14*5*5 i 2/3
P=78,5+15,7*5,6
P=78,5+87,92
P=166,42
P z dokładnością=166cm^2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:19:50+01:00
R=5cm
l=h+3cm
h²+5²=(h+3)²
h²+25=h²+6h+9
25-9=6h
16=6h
h=16:6
h=2,67
l=2,67+3=5,67cm
pole=πr²+πrl=3,14×5²+3,14×5×5,67=78,5+89,02=167,52cm²=168cm²
1 5 1