Zadania proszę rozwiązać na podstawie lektury ,, Kamienie na szaniec ''

1.Czy warto było przeprowadzić akcję pod Arsenałem ?
Podaj argumenty zaa i przeciw.

2.Śmierć Alka i Rudego napisz:
-podobieństwa oraz różnice

Czekam na odp i pozdrawiam ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-27T19:22:46+01:00
1. tak ; bo w tej akcji uwolniono Rudego oraz 25 innych więzniów
nie ; bo w tej akcji został ciężko ranny Alek

2. obaj umarli za ojczyznę , za przyjazn , umarli w wyniku odniesionych raz
różnice : rudy był katowany przez gestapowców , alek - zmarł w wyniku odniesionej rany

:)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T19:23:13+01:00
1.
Akcja pod Arsenałem była bardzo ważna dla Rudego Alka i Zośki ponieważ chcieli uratować Rudego z badań ( tortur ) przez Niemców. Hitlerowcy chcieli z niego wycisnąć informacje gdzie jest Alek i Zośka.


2.
Alek zginą 30 marca 1943 roku wraz z Rudym.Tylko że Alek zginą z postrzału w brzuch przez hitlerowca, a Rudy poprzez tortury ( badania ) Niemców.



Mam nadzieję że pomogłem , liczę na najj.
I tą prace napisałem z głowy nie z neta bo właśnie przerobiłem tą lekturę .
5 4 5