Odpowiedzi

2010-03-27T19:20:11+01:00
1.nie rozmawiaj
2.nie chodź po klasie
3.nie przeszkadzaj
4.słuchaj uważnie
5.nie jedz na lekcji
6.nie pij na lekcji
7.nie używaj wilgaryzmów
2010-03-27T19:22:31+01:00
-nie rozmawiaj z kolegami
-nie śmiej się
-nie przeszkadzaj nauczycielowi
-nie rzuj gumy
-słuchaj co mówi nauczyciel
-wszystko zapisuj w zeszycie
-odpowiadaj na pytania nauczyciela
-nie jedz śniadania na lekcji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:24:43+01:00
1 Nie jedz na lekcji.
2 Nie przeszkadzaj w prowadzeniu zajęć.
3 Nie chodź po klasie.
4 Nie żuj gumy
5 Nie pijna lekcji
6 Nie rozmawiaj na lekcji
7 Nie odpowiadaj bez podnoszenia ręki w górę.
8 Słuchaj się nauczyciela i wykonuj jego polecenia.