Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T14:26:08+01:00
A) metal-rtęć (Hg) niemetal-węgiel
b) metal- wolfram (W) niemetal-wodór
c) metal-rtęć (Hg) niemetal-węgiel
d)metal- wolfram(W), Ren(Re) niemetal-wodór
24 3 24
2009-10-30T14:44:20+01:00
A) Frans (metal) 27
Hel (nie metal) (-272)
b) Wolfram (metal) 3410
Radon (nie metal) (-75)
c) Wolfram (metal) 5660
Brom 59 (nie metal)
d)Cez 669 (metal)
Hel -269(nie metal)
Oczywiście wszystkie temperatury w stopniach Celsiusza
8 4 8