Odpowiedzi

2010-03-27T19:25:31+01:00
- gwoździe
- śruby
- klej
-zszywki
- pręty
-Klamry
-kable
- druty
- Wkręty
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:26:50+01:00
А) bez specjalnych powiązań, wymagających liczenia, - jakiekolwiek odporności i nacięcia;

b) z powiązaniami, pracującymi na zgniatanie, - zatyczki;

c) z powiązaniami, pracującymi na zginanie, - śruby, trzpienie, gwoździe, śruby;

d) z powiązaniami, pracującymi na ciągnięcie, - śruby, wkręty i klamry;

e) z powiązaniami, pracującymi na wyporność-podział, - nity klejone
20 4 20