Pomóżcie z zadaniem z kl5 New Freinds
Zad 2 te na szarym polu ze str 70.

Przetłumacz:

1.Podczas gdy Kate robiła zakupy, jej siostra odrabiała lekcje.

2. Zobaczyliśmy go, kiedy wychodził ze sklepu warzywnego.

3. Lisa biegła ulicą, kiedy ktoś krzyknąl: ''Zatrzymaj Się''

2

Odpowiedzi

2010-03-27T19:37:50+01:00
Tłumaczenie
1.Podczas gdy Kate robiła zakupy, jej siostra odrabiała lekcje
ODp:While Kate did what it does shopping, her sister do homework
2.Zobaczyliśmy go, kiedy wychodził ze sklepu warzywnego.
odp:Saw it when coming out of the store's vegetable
3.Lisa biegła ulicą, kiedy ktoś krzyknąl: ''Zatrzymaj Się''
ODp: Lisa run down the street when someone shouted:''Stop''
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:07:26+01:00
1. When Kate has done shopping, her sister did homework.
2. We saw him, when he leave the vegetable shop.
3. Lisa ran down the street, when someone shouted; "stop".