Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:53:01+01:00
Alphabet
alphabet
Altar
altar
Anorak
anorak
Arm
arm
Baby
baby
Ball
ball
Ballett
ballet
Band
band
Bank (Geldinstitut)
bank
Basketball
basketball
bitter
bitter
blind
blind
blond
blond
Boss
boss
bringen (mitbringen)
bring
Bus
bus
Butter
butter
Chance
chance
Code
code
Computer
computer
Cousin
cousin
Dessert
dessert
Drama
drama
Experiment
experiment
extra
extra

Poproszę o najlepsze :) pozdrawiam
2 3 2
2010-03-27T20:55:13+01:00
Radio, Auto, Jazz, Judo, Pizza, Computer, Hot Dog, Cola, Sandwich,Hamburger, Hockey, Tennis, Chips, Golf
więcej nie znam;(
1 5 1
2010-03-27T21:18:37+01:00
Buty - boots
róża -rose
komputer - computer
samochód - auto