Odpowiedzi

2010-03-27T19:37:19+01:00
Czas oczekiwania na święta zawsze jest powolny jak żółw, ale gdy wkońcu pojawią się święta jest strasznie fajnie !! Spotykamy się całą rodzinką, składamy sobie życzenia, później przychodzi "wielkanocny króliczek", dostajemy prezenty. W każde święta jest dużo radości.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:37:56+01:00
Swieta Wielkanocne to moj czas zadumy.Chwila w,ktorej zastanawiam sie nad soba i swoim zyciem.Probuje zmienic swoje zle nawyki i stac sie lepsza osoba.Walcze ze swoim lenistwem.Z calych sil probuje ten czas spedzic razem z rodzina i przyjaciolmi.Czas ten okreslam jako bardzo wesoly.Dzieki niemu uswiadamiam sobie wiele cennych rzeczy.W czasie jego jezdze tez po przeroznych sklepach by zakupic prezenty oraz wszystkie produkty potrzebne do ciast,potraw,ktore znajda sie na wielkanocnym stole.Swieta wielkanocne spedzam z rodzina.Rozpoczynam je w piatek ubieraja koszyczek i wkladajac wszystko do swieconki.Nastepnie w sobote ide na swieconke.Po poswieceniu potraw przez ksiedza udaje sie na spacer z dziecmi.Jest to wtedy czas radosci i pociechy.W niedziele rano odbywa sie w moim domu odswietne sniadanie.Razem z wszystkim zajadamy pokarmy przygotowane przez nas wczesniej.Po sniadaniu jedziemy do babci.U mojej mamy rozpakowujemy prezenty.Jest przy tym wiele zabawy.Kiedy dzieci naciesza sie ze swoich prezentow jedziemy do domu.W ponidzialek pryskamy sie woda i przebieramy za kroliczki.
1 5 1