Odpowiedzi

2010-03-27T19:34:33+01:00
"Dzieciństwo nas porzuca" to znaczy, że kiedyś i tak będziemy dorosłymi osobami. Nigdy nie zostaniemy dziećmi, a bycie dzieckiem to dzieciństwo.

"Polska..." , oznacza, że Polacy wyjeżdżają z Polski i można ich spotkać nawet nad morzem śródziemnym i zresztą w różnych zakątkach świata.


Liczę na naj....
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:36:00+01:00
Dzieciństwo nas porzuca
to znaczy że się nieodwołalnie starzejemy i porzucamy dzieciństwo, jest to już tylko naszym wsponieniem

"Polska, mozna to rzec, nie tylko nad baltykiem , lecz jednoczesnie nad morzem srodziemnym"
chodzi w tym o to że polska to nie tylko miejsce i granice ale także polacy, którzy wyjeżdżają z ojczyzny np. nad może śródziemna i "polska oraz ich polskość" wyjżdża razem z nimi

Mam nadzieje ze pomogłam ;))
1 4 1