Odpowiedzi

2010-03-27T19:34:45+01:00
Można np. słuchać muzyki, wybrać się na spacer lub do kina, ewentualnie teatru, spotkać się z przyjaciółmi, pogadać na GG. i wiele innych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:34:53+01:00
Ja najchętniej jeżdżę na rolkach i słucham przy tym mp3.
Lub idę na chuśtawkę i czytam książke lub rysuję (bo to kocham najbardziej).
Lub idę z koleżankami na spacer lub do kina.

:)
1 5 1
2010-03-27T19:36:23+01:00
Mo�źna miło spędzić czas w romantycznej atmosferze nie koniecznie uprawiając sex. Ja proponuje jakiś dobry film (nie w kinie bo to oczywiste i oklepane), ale w domowym zaciszu, do tego lampka dobrego wina.

Pogoda nie sprzyja na jakieś większe wypady np. wycieczki rowerowe, ale jakiś spacery z pieskim itp.

Ciekawym rozwiązaniem jest te�ź wypad nie tylko ze swoją połówką, ale r�ównie�ź z przyjaci�ółmi, ale nie do knajpy bo to zbyt monotonne (przynajmniej dla mnie) ale np basen, gokarty, kręgielnia, lodowisko itp.
1 1 1