Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:36:14+01:00
Pamięc o wielkich Polakach w moim zyciu odgrywa szczególną rolę. Dzięki ich wielkim i bohaterskim czynom wiem, że i ja mogę się przczynic do szczęścia innym. Ich postawa i potęga uświadamia mi prawdziwą moc człowieka i daje wskazówki jak życ godnie i szlachetnie.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T19:36:40+01:00
Jest dla mnie bardzo ważne poniewaz jestem dumna z mojego kraju i jego twórców.
A po drugie ponieważ kogę brać z nich przykład.