Odpowiedzi

2009-10-30T14:30:15+01:00
Chwyty gitarowe
E A D G C

e a d g c

E7 A7 D7 G7 C7

e7 a7 d7 g7 c7

E6 A6 D6 G6 C6

e6 a6 d6 g6 c6

E7+ A7+ D7+ G7+ C7+

H Fis Gis B Cis

h fis gis b cis

F f H7
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T14:32:15+01:00
A a A5+ A5-
1 2 3 4 1 2 3 4 3 4 5 6 4 5 6 7
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|-O-|---|
D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|---|-O-|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

A6 a6 A7 a7
1 2 3 4 1 2 3 4 2 3 4 5 1 2 3 4
E|---|-O-|---|---| E|---|-O-|---|---| E|---|-O-|---|---| E|---|---|-O-|---|
H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---|
D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---| D|-O-|---|---|---| D|---|-O-|---|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

A7+ As As5+ As5-
1 2 3 4 4 5 6 7 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|-O-| E|---|-O-|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|-O-|---|
D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|---|-O-|
A|---|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

As6 As7 As7+ Aadd2
1 2 3 4 4 5 6 7 3 4 5 6 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|-O-|---| G|---|-O-|---|---|
D|-O-|---|---|---| D|-O-|---|---|---| D|---|---|---|-O-| D|---|-O-|---|---|
A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|---|-O-| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|

aadd2 aadd9 Asus4 asus4
5 6 7 8 5 6 7 8 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|---|---|---|---| H|---|---|---|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|-O-|---|
G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

A/Cis Am2/Fis A7 A2
1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8
E0---|---|---|---| E0---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|---|-0-|---|---| H0---|---|---|---| H|---|---|---|-0-| H|---|---|---|---|
G|---|-0-|---|---| G|---|-0-|---|---| G|---|-0-|---|---| G|---|-0-|---|---|
D|---|-0-|---|---| D|---|-0-|---|---| D|---|---|-0-|---| D|---|---|-0-|---|
A0---|---|---|---| A0---|---|---|---| A|---|---|-0-|---| A|---|---|-0-|---|
E*---|---|---|---| E*---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|
A9
1 2 3 4
E|---|---|---|---|
H|---|---|---|---|
G|---|-0-|---|---|
D|---|-0-|---|---|
A|---|---|---|---|
E|---|---|---|---|



B

B b B5+ B5-
1 2 3 4 1 2 3 4 2 3 4 5 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|---|---|-O-|---| H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|---|-O-|---|
G|---|---|-O-|---| G|---|---|-O-|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|-O-|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---|
A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---| A|---|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

B6 b6 B7 b7
3 4 5 6 2 3 4 5 1 2 3 4 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|-O-|---| H|---|-O-|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---|
D|-O-|---|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|---|-O-|---| A|---|---|---|---| A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|---|---|-O-| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
B7+ B2
1 2 3 4 1 2 3 4
E|-0-|---|---|---| E|-0-|---|---|---|
H|---|---|-0-|---| H|-0-|---|---|---|
G|---|-0-|---|---| G|---|---|-0-|---|
D|---|---|-0-|---| D|---|---|-0-|---|
A|-0-|---|---|---| A|-0-|---|---|---|
E|-0-|---|---|---| E|-0-|---|---|---|






C
C c C5+ C5-
1 2 3 4 3 4 5 6 1 2 3 4 2 3 4 5
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|---|-O-|
G|---|---|---|---| G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|-O-|
D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

C6 c6 C7 c7
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 3 4 5 6
E|---|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---|
G|---|---|---|---| G|---|---|---|---| G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|-O-|---|---| D|-O-|---|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---|

C7+ Cis cis cis6
1 2 3 4 1 2 3 4 4 5 6 7 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|-O-|
H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---|
G|---|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---|
A|---|-O-|---|---| A|---|---|---|-O-| A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|

cis7 Cadd2 cadd2 Cadd4
4 5 6 7 1 2 3 4 3 4 5 6 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|---|---|-O-|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---| G|---|---|-O-|---| G|---|---|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---|
A|-O-|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---| A|---|---|-O-|---|
E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

Csus2 csus2 Csus4 C7sus4
3 4 5 6 3 4 5 6 3 4 5 6 3 4 5 6
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|---|-O-| H|---|---|---|-O-|
G|---|---|-O-|---| G|---|---|-O-|---| G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---|
A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
C9sus4 C2
1 2 3 4 3 4 5 6
E|---|---|-O-|---| E|-0-|---|---|---|
H|---|---|-O-|---| H|-0-|---|---|---|
G|---|---|-O-|---| G|---|---|-0-|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-0-|---|
A|---|---|-O-|---| A|-0-|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|-0-|---|---|---|


D

D d D5+ D5-
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---| E|---|-O-|---|---|
H|---|---|-O-|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|-O-|---|
G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|---|---|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|-O-|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|-O-|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|---|-O-|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

D6 d6 D7 (D/C) d7
2 3 4 5 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|---|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-0-|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|-0-|---|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|---| D|---|---|-0-|---|
A|-O-|---|---|---| A|---|-O-|---|---| A|---|---|---|---| A|-0-|---|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---| E|-0-|---|---|---|

D7+ Des Des5+ Des5-
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---|
H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---|
G|---|-0-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|---|---|
D|---|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|-O-| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|

Des6 Des7 Des7+ dadd2
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8
E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|-O-|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---|
A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---| A|---|---|---|-O-| A|-O-|---|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|

dadd9 Dsus2(D/E) Dsus4 D9sus4
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E0---|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|---|---|-O-|---|
H|---|---|-O-|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|-O-|---| H|-O-|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---|
D|---|---|-O-|---| D0---|---|---|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

Dsus2
5 6 7 8
E|-0-|---|---|---|
H|-0-|---|---|---|
G|---|-0-|---|---|
D|---|-0-|---|---|
A|-0-|---|---|---|
E|-0-|---|---|---|


E

E e E5+ E5-
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 3 4 5 6
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|-O-|---|---|
H|---|---|---|---| H|---|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|-O-|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|---|-O-|
A|---|-O-|---|---| A|---|-O-|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

E6 e6 E7 e7
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---|
D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|-O-|---|---| D|---|---|---|---|
A|---|-O-|---|---| A|---|-O-|---|---| A|---|-O-|---|---| A|---|-O-|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|-O-|---|

E7+ Es Es5+ Es5-
1 2 3 4 3 4 5 6 1 2 3 4 2 3 4 5
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|---|-O-|---|---|
H|---|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---| G|---|---|-O-|---|
D|-O-|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|-O-|---|---|---| D|---|---|---|-O-|
A|---|-O-|---|---| A|---|---|---|-O-| A|---|-O-|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|---|---|---|---|

Es6 Es7 Es7+ Esus4
3 4 5 6 3 4 5 6 1 2 3 4 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|-O-|---|---|
A|-O-|---|---|---| A|---|-O-|---|---| A|---|---|---|-O-| A|---|-O-|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---|

E7sus4 Em7 e2
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E0---|---|---|---| E|---|-0-|---|---|
H|---|---|---|---| H|---|---|-0-|---| H|---|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G0---|---|---|---| G|---|---|---|---|
D|---|---|---|---| D|---|-0-|---|---| D|---|-0-|---|---|
A|---|-O-|---|---| A|---|-0-|---|---| A|---|-0-|---|---|
E|---|---|---|---| E0---|---|---|---| E|---|---|---|---|

F


F f F5+ F5-
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|---|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

F6 f6 F7 Fm7
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|---|---|-O-|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|-O-|---|---|---| D|-O-|---|---|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|-O-|

F7+ Fis fis fis6
1 2 3 4 2 3 4 5 2 3 4 5 2 3 4 5
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|-O-|---|
G|---|-O-|---|---| G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---|
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|

fis7 Fadd2 Fadd9 F7sus4
2 3 4 5 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-0-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|---|---| G|---|---|-O-|---|
D|-O-|---|---|---| D|---|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|-O-|---|---|---|
A|---|---|-O-|---| A|---|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---|

Fis7/4 Fis7 F* fis6-
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 2 3 4 5
E|---|---|---|---| E|-0-|---|---|---| E|-0-|---|---|---| E|-0-|---|---|---|
H|---|---|---|---| H|-0-|---|---|---| H|-0-|---|---|---| H|---|-0-|---|---|
G|---|---|-0-|---| G|---|-0-|---|---| G|---|-0-|---|---| G|-0-|---|---|---|
D|---|---|---|-0-| D|-0-|---|---|---| D|---|---|-0-|---| D|---|---|-0-|---|
A|---|---|---|-0-| A|---|---|-0-|---| A|---|---|---|---| A|---|---|-0-|---|
E|---|---|---|---| E|-0-|---|---|---| E|-x-|---|---|---| E|-0-|---|---|---|
fis7+
2 3 4 5
E|-0-|---|---|---|
H|-0-|---|---|---|
G|-0-|---|---|---|
D|---|-0-|---|---|
A|---|---|-0-|---|
E|-0-|---|---|---|


G

G g G5+ G5-
1 2 3 4 3 4 5 6 1 2 3 4 3 4 5 6
E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---|
H|---|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|---|---| H|---|---|---|---|
G|---|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---| G|---|---|---|-O-|
D|---|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|-O-|---|---|---| D|---|---|-O-|---|
A|---|-O-|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|-O-|---|---| A|---|-O-|---|---|
E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|---|---|---|---|

G6 g6 G7 g7
1 2 3 4 3 4 5 6 1 2 3 4 3 4 5 6
E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|---|---| H|---|---|---|-O-|
G|---|---|-O-|---| G|-O-|---|---|---| G|---|---|---|---| G|-O-|---|---|---|
D|-O-|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|---|---| D|-O-|---|---|---|
A|-O-|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|-O-|---|---| A|---|---|-O-|---|
E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---|

G7+ Ges Ges5+ Ges5-
1 2 3 4 2 3 4 5 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---| E|---|-O-|---|---|
H|---|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|-O-|---| H|-O-|---|---|---|
G|---|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|-O-|---| G|---|---|-O-|---|
D|---|---|---|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|-O-|
A|---|-O-|---|---| A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|---|-O-|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---| E|---|---|---|---|

Ges6 Ges7 Ges7+ Ges5-
6 7 8 9 2 3 4 5 1 2 3 4 1 2 3 4
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|-O-|---|---|
H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|-O-|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|-O-|---|---|---| G|---|-O-|---|---| G|---|---|-O-|---| G|---|---|-O-|---|
D|---|---|-O-|---| D|-O-|---|---|---| D|---|---|---|-O-| D|---|---|---|-O-|
A|-O-|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|-O-|---|---|---| A|-O-|---|---|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|---|---|

Gis gis gis6 gis7
4 5 6 7 4 5 6 7 4 5 6 7 4 5 6 7
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|---|---|-O-|---| H|---|---|---|-O-|
G|---|-O-|---|---| G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---| G|-O-|---|---|---|
D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|---|---|-O-|---| D|-O-|---|---|---|
A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---|
E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|

Gadd2 Gsus4 G7sus4 G9sus4
1 2 3 4 1 2 3 4 3 4 5 6 1 2 3 4
E|---|---|-O-|---| E|---|---|-O-|---| E|-O-|---|---|---| E|-O-|---|---|---|
H|---|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---| H|-O-|---|---|---|
G|---|-O-|---|---| G|---|---|---|---| G|---|---|-O-|---| G|---|-O-|---|---|
D|---|---|---|---| D|---|---|---|---| D|-O-|---|---|---| D|---|---|---|---|
A|---|---|---|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|-O-|---| A|---|---|---|---|
E|---|---|-O-|---| E|---|---|---|---| E|-O-|---|---|---| E|---|---|-O-|---|

G6/4 g9 g* G5
3 4 5 6 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4
E|---|---|---|---| E|---|---|-0-|---| E|---|---|-0-|---| E|---|---|-0-|---|
H|---|---|---|---| H|---|---|-0-|---| H|---|---|-0-|---| H|---|---|-0-|---|
G|---|-0-|---|---| G|---|-0-|---|---| G|---|---|-0-|---| G|---|---|---|---|
D|---|---|-0-|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|---| D|---|---|---|---|
A|---|---|-0-|---| A|---|---|---|---| A|---|---|---|---| A|---|-0-|---|---|
E|---|---|---|---| E|---|---|-0-|---| E|---|---|-0-|---| E|---|---|-0-|---|



H

H
1 5 1
2009-10-30T14:50:49+01:00
E A D G C

E7 A7 D7 G7 C7

E6 A6 D6 G6 C6

E7+ A7+ D7+ G7+ C7+

H Fis Gis B Cis

F f H7