Odpowiedzi

2010-03-27T19:40:49+01:00
Radość-wesołość, rozkosz, zadowolenie, frajda, przyjemność, szczęście uciecha
smutek- tęsknota, żal, rozpacz, udręka, zmartwienie, boleść

Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
46 4 46
2010-03-27T19:43:33+01:00
Radość: euforia, obficie,frajda,przyjemność, szczęście,ubaw,uciecha, uniesienie.
smutek: bieda, boleść, depresja, nieszczęście
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:04:57+01:00
Słowa bliskoznaczne do radość to ubaw, rozradowanie, szczęście, uciecha, przyjemność, zadowolenie a do smutek to tęsknota, żal, depresja, przygnębienie, udręka, nieszczęście , rozpacz. A rodzina wyrazów od radość to radosny i radować się a od smutek to smutny i smucić się określenie od radość to radosny a od smutek to smutny. Związek frazeologiczny od radość to obiecanki cacanki, a głupiemu radość a do smutek to niewiem bo jestem dopiero w szkole podstawowej ale w poniedziałek się dowiem bo słownik zostawiłam w szkole !Ale i tak proszę o najjj!
102 2 102