Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:43:38+01:00
1)Ile lat Pani tutaj uczy?
2)Kim pani chciała zostać przed zawodem nauczyciela?
3)Czy lubi Pani pracę nauczyciela?
4)Dlaczego wybrała Pani akurat ten przedmiot do nauki?
5)Jakiego przedmiotu Pan uczy?
6)Jakie są wady, a jakie zalety pracy nauczyciela?
7)Co Pani uważa za swój największy sukces zawodowy?
8)Jak się Pani pracuje z dzisiejszą młodzieżą?
9)Jakie jest Pani wykształcenie i dlaczego wybrała Pani .....(przedmiot) jako przedmiot do nauki?
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T19:44:08+01:00
1. Kim Pani chciała zostać przed zawodem nauczyciela ??
2. Dlaczego Pani została nauczycielem??
3. Dlaczego Pani wybrała ten przedmiot do nauki ??
4. Czy podoba się Pani praca nauczyciela ?? dlaczego??
5. Jak się Pani pracuje w naszej szkole??


Licze na najj ;)
1 2 1