Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:46:24+01:00
70 3/4-1,2*10= 70 3/4 - 6/5*10 = 70 3/4 - 60/5 = 70 3/4 - 12 = 58 i 3/4


(4,6+1 2/3):1/3= (4 i 3/5 + 1 i 2/3):1/3 = (4 i 9/15 + 1 i 10/15):1/3 = 5 i 19/15 : 1/3 = 94/15 * 3/1 = 94/5 = 18 i 4/5
1 5 1
2010-03-27T19:51:20+01:00
70 3/4-1,2*10= 70 3/4 - 12 = 58 3/4

(4,6+1 2/3):1/3= (4 i 3/5 + 1 i 2/3):1/3 = (4 i 9/15 + 1 i 10/15):1/3 = 5 i 19/15 : 1/3 = 94/15 * 3/1 = 94/5 = 18 i 4/5