Odpowiedzi

2010-03-27T19:41:52+01:00
Nie, ponieważ szczupaki to wodne drapieżniki które pożerają ryby
3 3 3
2010-03-27T19:42:38+01:00
I tak i nie:
nie ponieważ jeśli hodowca trzyma w stawie za duża ilość szczupaków po jakimś czasie zostaną tylko one :)
tak: jeśli hodowca trzyma kilka szczupaków, szczupaki te będą ganiały ryby, dzięki czemu ryby szybciej nabiorą większej masz ponieważ będą zużywały więcej energii na ucieczkę przed szczupakiem i co z tego wynika będą potrzebowały więcej pożywienia
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:44:43+01:00
Obecność szczupaków w hodowlanym stawie może być niekorzystna, ale tylko wtedy, gdy jest ich w nadmiarze, ponieważ są to drapieżniki zjadające małe rybki. Jeżeli w stawie będzie zbyt dużo szczupaków, hodowla małych rybek znajdujących się w tym samym stawie może być zagrożona, więc hodowca będzie stratny. I wtedy, aby dalej hodować mniejsze rybki będzie musiał nie tylko dokupić je, ale również zredukować ilość szczupaków na tyle, aby było to dla mniejszych rybek bezpieczne. Te wszystkie działania są dla hodowcy stratą czasu i pieniędzy.
6 4 6